14.1.05

Elisa on huono 2

Motkotin taannoin Elisan puhelinpalvelun heikosta toiminnasta. Nyttemmin palvelua on kehitetty. Numero on vaihtunut ja uudessa versiossa asiakas saa kertoa numeronäppäinten avulla asiansa laadun ennen kuin puhelu yhdistyy eteenpäin. Ainut ongelma on, että oikeat numeronäppäilyt tehtyään asiakas ei suinkaan saa apua ongelmaansa, vaan ystävällinen miesääni informoi asiakasta, että puheluiden suuren määrän vuoksi jonoonkaan ei juuri nyt pääse. Miesääni pyytää yrittämään hetken kuluttua uudelleen. Olen nyt pari päivää yritellyt hetken kuluttua uudelleen ilman kummoista menestystä. Onhan tämäkin kieltämättä yksi keino poistaa pitkät jonotusajat.

Humoristista on sekin, että Elisan puhelinluettelossa mainitusta sähköpostiosoitteesta tulee paluupostina viesti jossa kerrotaan sähköpostiosoitteen muuttuneen ja viitataan palvelupuhelimeen. Valitettavasti viestissä annetaan väärä numero! Oikean sähköpostiosoitteen löydyttyä sain toki ystävällisen postin, jossa kyseltiin mm., että onko johto varmasti seinässä kiinni. Kerroin, että on se, ja odottelen nyt jatko-ohjeita.